2009. június 28., vasárnap

Mécs Miklós - π are your friends

"csak világos, hogy az AVIVA felkérés előtt kommunikatívabb viszony jellemezte Miki és néhány kollégája kapcsolatát (ezt Mikitől tudom)." SzP

erre nem emlékszem, h mondtam volna, ha igen, nem mondtam igazat... pl. aznap a Csákiéknál aludtunk, a Kaszival 3 éve nem találkoztam annyit, mint mióta most "Prágában van", Kokival előző héten házibuliztam, Benczurral se előtte se utána nem beszéltem egy szot se, KV-val meg beszéltem már sokszor, de tudni h ennek ellenére ezek nem igazán beszélgetések...

...sztem az tiszta megfogalmazás, h vanakinek ez a tipusu "lehetőség" nincs az idegrendszerére, pénzügyi elképzeléseire szabva...van akinek igen

...mikor az egész után Készman megkérdezte, dehát akkor milyen feltételek lennének amik megfelelnének, arra gondoltam, tán valami olyasmi, h lehessen tisztességes kiállitást csinálni az 5 milkából és legyen a díj 71ezer...persze érthető, h ez nem az alapítók pénzügyi elképzeléseire, és nem keleteurópai világunk idegrendszerére lenne szabva...

dehát mért...erről gondolom h szó van és nem csupán a 6-7, 100-1000 művész gyomráról...

puszi

m

1 megjegyzés:

  1. a múzeumok hosszú éjszakáján mondtad (a műcsarnokban), hogy nem válaszoltak (7 emberből négy nem válaszolt, és kettő igen) az aviva ügyben tett megkeresésedre. És meg is egyeztünk már akkor is, hogy azért egy bocs nem-re méltathattak volna... Aztán a felvonulásunk után beszéltünk többet erről, amikor részletesebben elmondtad, hogy furcsállod, hogy barátaid, ismerőseid (még ha nem is mindannyian közeliek, vagy igaziak) nem válaszoltak.
    sz;p

    VálaszTörlés